5 Ağustos 2024 Pazartesi

Japon Filmleri / My Happy Marriage

Yönetmen: Ayuko Tsukahara  Film Adı: My Happy Marriage

    İkinci filminin çıkmasını istediğim filmlerden biri oldu. Fantastik, bilim kurgu, dram, romantik ne ararsanız biraz var. Ren Meguro'nun (Kiyako Kudo) oldum olası film ve dizilerindeki karakterlerini kendisinin seçtiğine dair söylentiler duymuştum. Oyunculuğunu severim. Bugüne kadar izlediğim dizi ve filmlerindeki karakterler tam ona göreydi. Bu filmde de karakter ona çok yakışmıştı. Film çıktığından itibaren çok izlenmiş ve sevilmiş. Filmden önce çıkan animesini izlemiştim. Anime ve film arasında tabi ki farklılıklar var. Şöyle ki; animedeki kadar filmde ayrıntı vermemişler. Ama filmin animesini önceden izlememe rağmen filmi de severek izledim diyebilirim. Ben izlediğim film ya da dizilerle ilgili çok detay vermemeye çalışırım ki süprizi kaçmasın. İki saate yakın bir filmdi. Daha uzun olmasını istedim. Devam filminin olup olmayacağı belli değil.

    Filmimizden birazcık bahsedecek olursam. Miyo Saimori küçük yaşta annesini kaybetmiş bir öksüz kızdır. Babası başka kadınla evlenmiş ve bir kız kardeşi olmuştur. Kız kardeşi var ama düşman başına. Üvey Anne cadılıkta master yapmış. Anne ve kız Miyo'ya köle gibi davranıyorlar. Miyo'nun babası ne yapıyor diye soruyorsanız bana göre Miyo'yu kızı gibi görmüyor ve sevmiyor. Miyo'nun biyolojik annesi özel güçlere sahip ama Miyo'da bu güçler yok. Bu yüzden babası Miyo'yu, Kiyoka Kudo ile nişanlanması için evine gönderiyor. Kiyoka kimseye kolay kolay güvenmeyen bir asker. Duvar suratlı olur kendisi :) Miyo eve yerleştikten bir süre sonra Kiyoka'nın kalbini kazanıyor. Miyo'nun var olmadığı sandığı güçleri ortaya çıkıyor ve bu gücün peşinde olanlar var. Bu yüzden Kiyoka canı pahasına Miyo'yu korumak istiyor ve bundan sonra olaylar başlıyor. 

 *NOT: Ren Meguro'nun şu an yeni çıkan Trillion Game adlı bir dizisi var. İzlediğim sitenin adı; Japan Fans. İzlemek isteyen arkadaşlara duyurulur :)

 Keyifli seyirler 


8 yorum:

  1. Film izlemeye vakit ayıramıyorum nedense. Allah'tan bloglardaki yazılardan cahilliğimiz az da olsa gidiyor bu alandaki. :)

    YanıtlaSil
  2. Helloooooo bu film güzeldi evett ve bend e animesini izledim çünkü film daha çıkmamıştıııı. Önce fragmanını gördüm, çıkmasına 6 ay vardı, çok yazık. Bekledim, beklerken unutmuşum sonraları animesini gördüm gene düştüm, izledim falan sonradan bu film olduğunu hatırladım haha ve neyse ki artık düşmüştü internete izleyebildim. Anime beni tatmin etmedi, 6/10 puan falan verriim o yüzden yazısını yazmadım filme de yazmamışım, tembellikten hehe.
    oyuncu seçip izlediğim için çok japon filmi izlesem de bu arkadaşa pek denk gelmedim, ilk odaklanışım oldu kendisine ve zaten çok da projesi yokmuş şimdi bakınca ama kızımızı üç dizi-filmde görmüştüm, güzel.
    Olay örgüsü hakkında bilgim olmasa fotoğrafta karakterlerin güzelliklerine düştüğüm için belki bakardım. Filmin hikayesine biraz girebilseniz ne iyi olur :)
    Yaşasın, Japon piyasasını takip eden birileri!! Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu severek okudum. Teşekkür ediyorum :) Filmin hikayesine çok girmek istemedim. Bana spoiler veriyormuşum gibi geliyor :)

      Sil
  3. Hop hemen not alıp attım kenara. Japonca duymayı fazla fazla sevdiğim için tabi. Hemen influence oluyorum ben de :))

    YanıtlaSil