5 Temmuz 2024 Cuma

Kore Dizileri / The First Responders (BCP Haziran)

Dizi Adı: The First Responders  Yönetmen: Shin Kyung Soo  Bölüm Sayısı: 12 + 12
    
    Blogları Canlandırma Projesi etkinliğimiz devam ediyor. Haziran ayı temalarımız korku, polisiye, gezi çocuk idi. Bir Kore polisiye dizisi seçtim. Size kısaca diziden bahsetmek isterim.

    Azimli bir polis, işinde çok iyi olan ve iyi kalbiyle hastalara müdahale eden bir sağlık görevlisi ve insanları kurtarmak için alevlerden korkmayan bir itfaiyecinin hikayesi. Heyecan, macera, aksiyon ve dram dolu bir kore dizisi. Daha önce polisiye tarzı bir kore dizisi izlememiştim. 

   
    Bu ilkti ve gerçekten çok güzeldi. Güldüm, eğlendim ve ağladım. Bir kore dizisi ağlatır mı? Gerçekten ağlatıyor. İlk defa bir diziyi tek oturuşta izledim. The First Responders iki sezon yirmi dört bölümden oluşan bir dizi. Şimdiden izleyecek arkadaşlar ağlamaya ve bol kahkaya hazır olun derim. Duygusallığın yanında güldüren bir dizi. Bana neden uzun uzadıya dizileri yazmıyorsun diye sormayın. Süprizi kaçmasın diye. :)

Keyifli seyirler. 

16 yorum:

  1. ay pekii izleriz tabisi :) senin dizilerin hepsini listeye alıyom zagtensi :)

    YanıtlaSil
  2. Dürüst olmak gerekirse pek aram yoktur Kore ve Japon dizileriyle.
    Fakat yine dürüst olmak gerekirse aksiyon filmlerinde çoğu yıldız oyuncular onlardandır ve bu konuda çok iyilerdir. Tabii ki bu benim fikrim. :)
    Çok teşekkürler öneriniz için
    Yine de bakacağım. 🌸

    YanıtlaSil
  3. Geçtiğimiz senelerde ilk sezonunu eğlenerek izlemiştim. O zaman henüz ikinci sezonu yoktu. Fırsat bulursam bu sene devam edeyim. :)

    YanıtlaSil
  4. Notumu aldım bir ara bakacağım. Tanıtım için sağolun

    YanıtlaSil
  5. Bir ara çok fazla kdrama izlerdim şimdilerde bıraktım. Polisiyede güzel örnekleri var Kore'nin. Teşekkürler öneri için.

    YanıtlaSil
  6. Ara ara kore dizileri izlemeyi seviyorum ben. Genel olarak kaliteli ve keyifli yapımları olduğunu düşünüyorum. Aklımda bulunsun, bakacağım inşaallah:) Öneri için teşekkürlerr:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkcası türk dizilerinden kısa ve daha masum senaryoları olduğu için izliyorum ben. Teşekkür ediyorum :)

      Sil
  7. Çok keyif alarak izlemiştim diziyi oyuncu kadrosunun uyumu, hikayenin keyifli akışı derken finalleniyor dizi. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde keyif alarak izlediğim dizilerden biri :)

      Sil