15 Ağustos 2024 Perşembe

Filme Uyarlanan Dünya Klasikleri Kitaplar

Filme Uyarlanan Dünya Klasikleri Kitaplar 
       
     Önce kitabı okuyup sonra filmini ya da dizisini izlemek keyifli oluyor. Bu yüzden filmi olan kitaplar diye bir seri düşündüm. Tabi bazı okuduğum kitaplarla filmleri farklı olabiliyor. Bu da tam çıldırmalık :) Hem okuduğum hem de filmini izlediğim dünya klasikleri kitapları şöyle;

* Jane Eyre - Charlotte Bronte (2011)
* Martin Eden - Jack London
* Küçük Kadınlar - Louisa May Alcott (2019)
* Benjamin Button'un Tuhaf Hikayesi - F. Scott Fitzgerald
* Büyük Umutlar - Charles Dickens (2021)
* Romeo ve Juliet - William Shakespeare (2013)
* Monte Kristo Kontu - Alexandre Dumas (2002)
* Anna Karenina - Lev Tolstoy (2012)
* Aşk ve Gurur - Jane Austen (2005)
* Fareler ve İnsanlar - John Steinbeck (1992)
* Sefiller - Victor Hugo (2012)
* Madam Bovary - Gustave Flaubert (2014)
* Emma - Jane Austen (2020)
* Orlando - Virginia Woolf (1992)
* Sol Ayağım Serisi - Christy Brown (1990)


Keyifli seyirler. 

10 yorum:

  1. Çoğunu biliyordum ama böyle topluca görünce ne kadar çoklar dedim. :))
    Liste için teşekkürler, tam kayıt edip film aradığında bakmalık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet tam da dediğiniz gibi aradığınızda bulmalık bir liste :)

      Sil
  2. Fareler ve insanlar'ı dinliyordum ama sıkılıp bırakmıştım. Malum pek roman okuyamadığımdan sanırım. Belki de okuyan kişi iyi okuyamadığından.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet olabilir. Hem ses tonu net hem de okuma kalitesi daha iyi olan birinden dinlemeyi deneyin :)

      Sil
  3. jane eyre
    küçük kadınlar
    emma
    anna karenina
    madam bovary

    bunların filmlerini kaçırmam amaaa öncelikleee jane eyre ve anna karenina hayranıyım :)

    YanıtlaSil
  4. Sol ayağımı merak ediyorum fırsat bulunca izlemek isterim.

    YanıtlaSil