30 Ağustos 2024 Cuma

Kore Dizileri / Lovely Runner (BCP Ağustos)

Dizi Adı: Lovely Runner   Yönetmen: Boo Sung Chul   Bölüm Sayısı: 16

    Benim gibi kore hayranlarının da her bir bölümünü sabırsızlıkla ve heyecanla beklediği Lovely Runner dizisiden kısaca bahsedeceğim :) Bir şeyi belirtmek isterim ki, dizi konu olarak uzatılmış olsa da, arada başrol çiftin uyumsuzluğu gözüme takılsa da görmezden geldim ama yine de severek izledim. Ama her güzel şeyin bir kusuru vardır diyoruz. :)   Romantik, komedi, fantastik, dram ne ararsanız var.  Dizi, hayatını trajik bir şekilde sonlandıran dizide hepimizin favori erkek karakteri olan Ryu Sun Jae'yi kurtarmak için 2008 yılına dönen tutku ve sevgi dolu bir hayran olan favori kadın karakterimiz Lim Sol'un yolculuğunu anlatıyor. 

    Dizide, sevdiği idolü kurtarmak için zaman yolculuğu yapan Lim Sol Küçükken geçirdiği bir kaza nedeniyle artık yürüyemez ve tekerlekli sandalyeye bağlı kalır. Umutsuz olduğu bir gün tesadüfen radyoda Ryu Sun Jae'nin şarkısını duyar ve ona ilham lkaynağı olur. Ve onun sıkı bir hayranı olur. Ryu Sun Jae'nın vefat haberini aldığında dünyası başında yıkılan Im Sol, bir şekilde 15 yıl geçmişe  yolculuk yaparak lise öğrencisi Ryu Sun Jae ile tanışır ve onun talihsiz geleceğini engellemek için elinden geleni yapar. Elinden geleni yaparken kendisiyle ilgili geçmişte bazı şeyler öğrenir ve düzeltmek için elinden geleni yapmaya  çalışır. 

   Çok sevilen bir diziydi. Hatta öyle ki Güney Kore'de son bölümü sinemada yayınlanmıştır.
En sevdiğim favori kore dizilerimin arasında yerini aldı :)

Keyifli seyirler  

10 yorum:

  1. Önce söylemek isterdim; Başlangıçtan bu yana sadece 4 ay geçmiş ve sız 20 paylaşım yapmışsınız.
    Tebrikler.
    Kore dizileri hakkında pek bilgi sahibi değilim. Ama ilginç bir konusu var.
    Tanıtımınıza teşekkürler.
    Sevgiyle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ediyorum :) Hepsi emek. Severek blog yazıyorum. Siz söyleyene kadar farkında bile değildim 20 paylaşım olduğunun. Kore, dizileri türk dizilerinden daha masum inanın ki. Bende o yüzden izliyorum.

      Sil
  2. hımm iyi diyosun yanii, 2024 dizisi, izleniir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıktığında deli gibi her yerde editleri vardı Deep :)

      Sil
  3. bcp ağustos yazını okumuştum. yakında aylık raporu yazıcam :)

    YanıtlaSil
  4. Listemde, en kısa zamanda izlemek istiyorum:)

    YanıtlaSil