15 Eylül 2024 Pazar

Kore Dizileri / The King: Eternal Monarch

Adı: The King: Eternal Monarch  Yönetmen: Baek Sang-HoonJung Ji-Hyun  
Bölüm Sayısı: 16

    Yine ikinci sezonu olmasını istediğim bir dizi dahaa :) İki farklı paralel dünyada geçen bir dizi. İnsanların dünyasında serbest kalan şeytan diğer  paralel dünyaya geçiş yapmaya çalışmaktadır. Kore İmparatoru Lee Gon (Lee Min Ho) paralel dünyaya açılan kapıları kapalı tutmaya çalışır. Diğer paralel dünyada, Güney Kore Cumhuriyeti’nde ise, yaşayan Jung Tae-Eul  insanların ve sevdiklerinin hayatlarını korumaya çalışan başarılı bir dedektiftir. İki paralel dünyadaki kral ve dedektif bir şekilde karşılaşırlar ve dram, romantik ve fantastik olaylar o zaman başlar. Komik olan sahneleri de var tabi ki. Ama aşk daha çok :) Bazı sahneleri var duyguyu izleyen kişiye çok iyi şekilde geçiriyor.

    Dizinin ana çifti benimde favori çiftim oldu. Bana göre çok uyumlular. Erkek baş rol Lee Gon (Lee Min Ho) zaten favorimdi. Nerdeyse her dizisini izledim diyebilirim. Onu ilk Boys Overs Flowers dizisi ile tanıdım. O günden beride dizilerini izlerim. Bu dizi uzun aralıklarla iki defa izlediğim bir dizi oldu. Etkisi hala aynı. ♥ 

Keyifli seyirler 

4 yorum:

  1. kill me heal me ile birlikte en sevdiğim iki kore dizisinden biri buuu :)

    YanıtlaSil
  2. Keyifli ve hoş bir dizi, müziklerini de sevmiştim. Amca sayesinde devam eden aksiyon diziyi ilerleten en önemli etken. Sonu biraz garip kalsa da ( biraz geçiştirilmiş gibi) yine de iyi sayılır. Bundan sebep 2.sezon olmalı düşüncesi hiç olmadı bende. Bu his moon lovers'da çok kuvvetli bı tek. Aklıma düştü bak yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Moon Lovers'ın ikinci sezonu olsun isterdim. :)

      Sil