15 Ekim 2024 Salı

Kore Fimleri / Evrenler Savaşı (Alienoid) Serisi

Film Adı: Alienoid   Bölüm Sayısı: 2   Yönetmen: Choi Dong Hoon

   Evrenler Savaşı, korenin yaptığı aksiyon, gizem, fantastik, bilim kurgu türü filmlerden biri. İki filmden oluşuyor ve ikisini de keyifle izledim. Korelilerin fantastik, bilim kurgu film, dizi bana göre gerçekten iyi çekiyorlar. Belki bu  benim Kore aşkımdan da kaynaklanabilir. Bilemiyorum :) Başrol kadın Kim Tae-Ri (Yi An ve Lee Ahn) sevdiğim oyuncular arasında. Başrol erkek Kim Woo-Bin uzaylı mahkumlara eşlik etmekle sorumlu bir korumayı canlandırıyor. Uzaylı koruma görevi sırasında Yi An'ı bebekken bulur ve büyüterek baba rolünü üstlenir. Film hem geçmiş hem de günümüz olarak iki zamanda geçiyor. 

   Film, Goryeo hanedanlığı zamanında efsanevi bir kılıç peşinde olan Taoistlerin, bir zaman portalı aracılığı ile  2022'de bir hapishanede hapsedilmiş uzaylı bir mahkumu kovalayan insanlarla bir araya gelmesini konu alıyor. Filmde insanlar ve uzaylılar olarak iki tür geçiyor. Uzaylı mahkumların kaçamayacağı tek yer insan beyni olduğu için, kendi uzaylı mahkumlarını dünyaya gidip insanların beynine mahkum ediyorlar. Bu yüzden uzaylı bir koruma ve akıllı bir yazılım mahkumları insan beynine hapsetmek için dünya da ve günümüzde yaşıyor. 

  Bir gün uzaylı mahkumu aktarımı sırasında önemli bir uzaylı kaçar ve dünyayı ve insanlığı kaosa sürükleyecek plan gerçekleştirmeye çalışır. Uzaylı koruma ve Yi An bunu durdurmak için bir portal açarak geçmişe gider ve mahkumun peşine düşer. Severek ve nefesimi tutarak izlemiş olabilirim :)

Keyifli seyirler 

7 yorum:

  1. Çok keyif alarak izledim. İyi oyuncuların birbirleriyle paslaşarak rol aldığı filmlerin keyfi başka oluyor

    YanıtlaSil
  2. Tanıtım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Kore film ve dizilerine çok uzağım, ama koskocaman bir dünya orası :)

    YanıtlaSil