30 Eylül 2024 Pazartesi

Kore Dizileri / Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo (BCP Eylül)

Dizi Adı: Moon Lovers: Scarlet Heart Ryeo  Yönetmen: Kim Kyu-Tae   Bölüm Sayısı: 20  

      BCP Eylül temalarında ölmeden önce okunması izlenmesi gereken kitaplar, filmler diye bir tema vardı. Bende kore dizilerinden çok sevdiğim bir diziyi yazmak istedim. Kore sever arkadaşlardan bu diziyi bilmeyen yoktur. Sen daha yeni mi izliyorsun diye sormayın. Ben kaçıncı kere izleyip bitirdim haberim yok :) Yıllar geçse de hala izlenen ve ikinci sezonu beklenen bir dizi.

    Dizi, güneş tutulması sırasında Goryeo Hanedanlığı zamanına geri giden ve orada diğer insanların korkudan önünde titrediği Wang So’ya aşık olan Hae-Soo'nun  öyküsünü anlatmaktadır. Ama nasıl aşk. İzleyin ve görün. Wang So karakter olarak buz gibi soğuk bir kişiliğe sahiptir.  Dizide şimdiki zamanda yaşarken geçmişe giden Hae-Soo ise  karakteri, dokuz yakışıklı prensin sevgisini kazanmış birisidir ve çok da fenadır. Prensleri hem sever hem de döver :)

    Diziyi izlerken en çok istediğim şey ikinci sezon olmasıydı. Bazı duyumlara göre ikinci sezon olmayacak. Bazı duyumlara göre ise ikinci sezon çekildi ama sadece Güney Kore'de yayınlandı. Ben hala çıkacağı umuduyla beklemedeyim. DramTarihRomantikFantastik bir dizi. İzlerken bazen gülüp, bazen üzülebilir, bazen ise bazı prenslere aşık olabilirsiniz. 

Keyifli seyirler ♥ 

4 yorum:

  1. Dizi çekilmiş de Güney Kore para kazanmayı elinin tersiyle itip içerde tutmuş yalanına inanmak mümkün değil, çekilmemiş demek ki, ya da hala oradada yayımlanmamıştır.
    Bu diziyi de övmeyen kalmadı jkskf ama bence Hwarang bundan daha iyi. Sevemedim. Birkaç sahnesine denk geldim, kardeşim Ha Naul'ı daha çok sever, bana da tesir etmiş. Başrolü de hiç mi hiç sevmem şöyle bir uzaktan bakınca. Bu adamın Flower Of Evil'ı bana kalırsa daha iyidir. Gene de sevemedim bu oyuncuyu, üzgünüm.

    YanıtlaSil
  2. ayyy evet yaa bu dizi ölmeden izleneceklere girer sahiden deee :)

    YanıtlaSil